A fővárosi stratégiai modell bővítésének, illetve a településmarketing területén történő felhasználásának lehetőségei

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Ivett Tatárné Varga
Zoltán Szabó

Absztrakt

This study introduces the Budapest strategic management model that was introduced in 2010 and its results within a 5-year period. At the same time, the study proposes further expansion and broadening of the model and its applied synergies. Besides a short introduction of the model, further potential areas are represented and modelled within this paper in the field of synergies, by taking into account the need of increasing the absorption of financial resources both in the field of the European Union funding and in other financial areas. Also in relation both to the projects have already been finished and to the ongoing ones, potential opportunities in the field of city marketing will be introduced. Keywords: strategic management model and planning, increase of funding absorption, city marketing. //
A tanulmány ismerteti a 2010-ben bevezetett fővárosi stratégiai menedzsment modellt és annak közel öt éves eredményeit, illetve az abban bemutatott szinergiák további kiterjesztésére, illetve bővítésére tesz javaslatot. A modell rövid leírásán túl, a jelenleg már bevezetett és alkalmazott szinergiák mellett további potenciális területek modellezésére és ábrázolására is sor kerül, figyelembe véve mind az európai uniós, mind az egyéb finanszírozási területre irányuló forrásabszorpciós képesség növelésének igényét, illetve a már megvalósult vagy folyamatban lévő projektek által nyújtott lehetőségeket a településmarketing területén.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Hogyan kell idézni
Tatárné Varga, Ivett, és Zoltán Szabó. 2016. „A fővárosi stratégiai Modell bővítésének, Illetve a településmarketing területén történő felhasználásának lehetőségei”. TAYLOR 8 (4):114-22. https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/taylor/article/view/13045.
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek