• ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_navigation##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_content##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.sidebar##
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Információk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 59 szám 2 (2019)

Megjelent: 2021-07-16

A tanulói motiváció

A 10-14 éves korosztály tanulói motivációjának összefüggései

Oláh Tibor

3-16

PDF

A pedagógus szakmai fejlődésének támogatása a nyelvi tehetségazonosítás területén a végzettség nélküli iskolaelhagyás megelőzése érdekében

Csősz Tímea, Hevessyné Husi Angéla, Mezőné Monoki Sophia

17-34

PDF

Mozogj és játssz felszabadultan!

Módszertani innovációk testnevelés órán

Császárné Joó Gyöngyi

35-42

PDF

A témacentrikus interakció (TCI) módszer használatának eredményességi mutatói I.

Sápiné Bényei Rita

43-53

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Kiadó székhelye
6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 6.
Felelős kiadó személy
a kar dékánja
Felelős szerkesztő/Főszerkesztő
Fizel Natasa

ISSN 2063-3734 (Nyomtatott)
ISSN 2786-3212 (Online)

A kiadói rendszerről