A válság marketingje - marketing válsága? A 21. század marketingkihívásai - lesznek-e válaszok?
Main Article Content
Abstract
A tanulmány arra keresi a választ, hogy abban az új világgazdasági helyzetben, amelyet a globális kihívások és a válság okoztak, milyen szerepe lehet a marketingnek. Röviden áttekinti a marketing krízishelyzetekből való kilábalásának szakaszait, és felveti azokat a dilemmákat, amelyek a jövő marketingje számára egyelőre megválaszolhatatlanok. A tanulmány nem ad recepteket a kihívásokra, csak körvonalazza azokat a lehetőségeket, amelyek kiutat jelenthetnek a jövőben a marketing számára. A lehetséges kiutakat csak a klímaváltozás és a válság esetében elemzi.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Hetesi, Erzsébet. 2009. “A válság Marketingje - Marketing válsága? A 21. Század marketingkihívásai - Lesznek-E válaszok?”. Current Social and Economic Processes / Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok 4 (3-4):81-92. https://doi.org/10.14232/jtgf.2009.3-4.81-92.
Issue
Section
Régió és marketing : településmarketing