• ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_navigation##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_content##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.sidebar##
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Információk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 56 szám 3 (2016)

Megjelent: 2021-07-16

Hogyan segíthetnek a játékos tevékenységek a korai német mint idegennyelv-oktatás nyelvi eredményeinek feltárásában?

Sárvári Tünde

1-10

PDF

Az érzékszervi tapasztalás nevelő hatása

Az őskortól a reneszánszig

Cseh Gáborné Nagy Emőke

11-19

PDF

Olvasás = / ≠ szövegértés?

A olvasás-szövegértés fogalma interdiszciplináris megközelítésben

Zs. Sejtes Györgyi

20-27

PDF

Webkettes lehetőségek a magyartanítás/magyartanulás szolgálatában

Cs. Bogyó Katalin

28-38

PDF

Otthoni tanulási szokások és módszerek vizsgálata középiskolai tanulóknál

Kecskeméti Judit

39-49

PDF

Kedves Kollégák! Kedves Szerzőink!

A szerkesztők

51

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Kiadó székhelye
6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 6.
Felelős kiadó személy
a kar dékánja
Felelős szerkesztő/Főszerkesztő
Fizel Natasa

ISSN 2063-3734 (Nyomtatott)
ISSN 2786-3212 (Online)

A kiadói rendszerről