Gondolkodásfejlesztés informatika órán

Main Article Content

Péter Tóth

Abstract

Az informatika tantárgy mindössze 15–20 éves múltra tekint vissza a közoktatásban. Ennek a tartalmában is folyamatosan változó tantárgynak a hatékony tanításához tantárgy-specifikus módszertani megközelítésre van szükség. Jelen munka keretei között néhány olyan módszer példákkal illusztrált bemutatására kerül sor, amelyek alkalmasnak tűnnek a tantervi célkitűzések között kiemelt szerepet játszó tanulói gondolkodás fejlesztésére. Ezen kívül bemutatjuk a problémamegoldás egy komplex megközelítésmódját, valamint a tudás és a képesség viszonyát is.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Tóth, P. (2007). Gondolkodásfejlesztés informatika órán. Iskolakultúra, 17(6-7), 47–65. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20641
Section
Articles