Szöveges feladatok megoldási képességének vizsgálata : az eltérő szimbólumok hatása a teljesítményekre

Main Article Content

Ágnes Gabriella Cseh

Abstract

A képességmérés célja az volt, hogy választ kapjunk arra a kérdésre, hogy a tanulók teljesítménye — az adott mintát tekintve — szignifikáns különbséget mutat-e a két területen (aritmetika, geometria) megfogalmazott szöveges feladatok megoldása során. Vajon a szimbólumok különbözősége befolyásolja a sikeres feladatmegoldást? Egy gyakorló pedagógus munkáját hogyan segítheti az objektív értékelési eljárások ismerete, és hogyan tervezheti meg tudatosan a feladatokat a fejlesztendő képességekhez?

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Cseh, Ágnes G. (2007). Szöveges feladatok megoldási képességének vizsgálata : az eltérő szimbólumok hatása a teljesítményekre. Iskolakultúra, 17(6-7), 66–82. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20642
Section
Articles