Problémaalapú oktatás és interdiszciplinaritás a fizika és földrajz tantárgyakban – egy tantárgyközi projekt bemutatása
Main Article Content
Absztrakt
Mindennapi életünk része, hogy problémákat oldunk meg, ahogy mindennapi életünk részévé vált a környezetvédelem és az arról való gondolkodás is. Vajon a köznevelés hogyan tud hozzájárulni ahhoz, hogy a tanulók mindkét területen fejlődhessenek? Mennyiben tudja segíteni a fejlődést, ha nem csak tantárgyakban, hanem témakörökben, interdiszciplinárisan gondolkodnak? Erre keresi a választ ez a tanulmány is.
Letöltések
Article Details
Hogyan kell idézni
Darabos, K., & Nógrádi, Z. (2024). Problémaalapú oktatás és interdiszciplinaritás a fizika és földrajz tantárgyakban: – egy tantárgyközi projekt bemutatása. Iskolakultúra, 34(11), 87–102. https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.11.87
Folyóirat szám
Rovat
Szemle