Az online marketing szerepe a fogyasztói bizalom növelésében a hazai élelmiszerek piacán

Main Article Content

Fodor Fanni Ildikó
Máté Balázs
Thalmainer Gergő
Almádi Bernadett

Absztrakt

Napjaink felgyorsult információáramlásának okán az egészséges életmód, az egészségmegőrzés, a tudatos táplálkozás, a betegségek és egyéb fizikai panaszok hatékony megelőzése egyre nagyobb figyelmet kapnak. Az internet, valamint ezzel együtt az online marketing eszközeinek elterjedésével felhasználók milliói elé jutnak el az egészséges életmóddal kapcsolatos információk.
A felhasználók egyre erősödő reklámtagadó magatartásának köszönhetően kijelenthetjük, hogy az ATL (Above The Line) eszközök ugyan veszítettek hatékonyságukból, a BTL (Below The Line) kommunikációs eszközök továbbra is igen eredményesek. A kérdőíves kutatás célja első sorban azon online marketing eszközök azonosítása, amelyek a lehető leghatékonyabban juttatják el a legfontosabb információkat a célközönség, illetve a célcsoportok tagjaihoz.
Ugyan napjainkban nem csupán a keresőmotorok, de a felhasználók igen magas – valamint folyamatosan változó – elvárásainak is meg kell felelnünk, a felhasználók problémáit tárgyaló, valamint azokra megoldást kínáló szakmai, ugyanakkor közérthető tartalmak az egészséges életmód, egészséges táplálkozás és egészségmegőrzés népszerűsítésének hosszú távon is jól prosperáló eszközei.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Fodor, Fanni Ildikó, Balázs Máté, Gergő Thalmainer, és Bernadett Almádi. 2019. „Az Online Marketing Szerepe a fogyasztói Bizalom növelésében a Hazai élelmiszerek piacán”. Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok 14 (3):47-59. https://doi.org/10.14232/jtgf.2019.3.47-59.
Folyóirat szám
Rovat
Agrár-, erdő- és élelmiszergazdaság