Megjelent: 2019-09-15

Az online marketing szerepe a fogyasztói bizalom növelésében a hazai élelmiszerek piacán

Fodor Fanni Ildikó, Máté Balázs, Thalmainer Gergő, Almádi Bernadett

47-59

Élelmiszerpazarlás és mentés Magyarországon

Makányné Kis Emese, Gál József

61-66

Sütőipar fejlesztési irányai napjainkban

Szabó P. Balázs, Zakupszki Zita Boglárka

73-80

Aprítéktermelési lánc vizsgálata

Szakálosné Mátyás Katalin, Horváth Attila László, Bácsai Róbert, Vágvölgyi Andrea

81-89

Toxikus elemekkel szennyezett szennyvízüledék hatása egy szudánifű hibrid növénymorfológiai paramétereire tenyészedényes kísérletben

Irinyiné Oláh Katalin, Csabai Judit, Kosztyuné Krajnyák Edit, Tóth Csilla, Uri Zsuzsanna, Vigh Szabolcs, Vincze György, Simon László

103-112