Minőségjavítás és -fejlesztés a vállalati partnerek bevonásával a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karán

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Kis Krisztián

Absztrakt

A minőség az elmúlt évtizedekben kulcsfontosságú kifejezéssé vált a felsőoktatásban. Annak érdekében, hogy a felsőoktatási intézmények megfeleljenek a társadalmi és gazdaságikihívásoknak, minőséggel kapcsolatos elvárásoknak és igényeknek, szükséges az érdekelt felekbevonása. Az érdekelt felek egyik markáns csoportját alkotják a munkaadók, s ebből kifolyólag az általuk megfogalmazott elvárásoknak való megfelelés egyre fontosabb szempontként jelenik meg a felsőoktatásban. Írásomban a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karán folyó képzések továbbfejlesztéséhez kapcsolódóan, a Kar képzési portfóliójához illeszkedő munkaadói kompetenciaelvárásokat vizsgálom. Az eredmények alapján elmondható, hogy a vállalati partnerek, mint érintettek bevonása több vonatkozásban is hozzájárulhat a Karon folyó tevékenységek magasabb minőségiszinten történő végzéséhez, segítve a Kar minőségjavítási és -fejlesztési törekvéseinek megvalósulását.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Hogyan kell idézni
Kis, Krisztián. 2020. „Minőségjavítás és -fejlesztés a vállalati Partnerek bevonásával a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karán”. Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok 15 (3-4), 25-53. https://doi.org/10.14232/jtgf.2020.3-4.25-53.
Rovat
Innovatív megoldások, kooperáció és teljesítmény