• ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_navigation##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.main_content##
  • ##plugins.themes.bootstrap3.accessible_menu.sidebar##
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Információk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 62 szám 1 (2022)

Megjelent: 2022-06-10

Teljes szám

Évf. 62 szám 1 (2022)

Tanulmányok

Az általános iskolai tanárképzés bevezetése körüli vita (1945−1947)

Fizel Natasa

3-21

PDF

Generációk-Médiapedagógia

Gondolatok a tudatos médiahasználatról

Gál Anikó

22-33

PDF

A tesztszorongás hatása az iskolai teljesítményre

Roszik Dóra

34-46

PDF

Műhely

A pedagógusképző rendszerek megújításának lehetőségei

Repülőrajt – az OECD jelentése a tanárképzés fejlesztéséről

Pelesz Nelli

47-65

PDF

Fókuszban az óvodai és iskolai szociális segítés

tények és dilemmák

Piczil Márta

66-80

PDF

Mappa

A párkapcsolati erőszak mint női alárendeltséget és családi diszfunckiót eredményező jelenség

Bata Szimonella

81-94

PDF

A fiatalkorban kialakuló szerhasználat és a család kapcsolata

Balla Mihály

95-109

PDF

Szemle

„Csak a reménytelenekért adatott nekünk a remény.” Donáth Péter: Pedagógusok az 1918−1919. évi politikai forgószélben című kötetéről

Trezor Kiadó, 2020. 566 p.

Pelesz Nelli

110-113

PDF

Reflexiók egy új angol nyelvkönyv megjelenéséhez

Major Ferencné

114-118

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Kiadó székhelye
6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 6.
Felelős kiadó személy
a kar dékánja
Felelős szerkesztő/Főszerkesztő
Fizel Natasa

ISSN 2063-3734 (Nyomtatott)
ISSN 2786-3212 (Online)

A kiadói rendszerről