Erkölcsi gondolkodás 9-10 évesek írásbeli szövegalkotásában
Main Article Content
Absztrakt
Az anyanyelvi nevelésben a fogalmazás tanítása összetett tevékenység, mert az iskolába lépéstől egészen a fogalmazás konkrét tanításáig sokféle nyelvhasználati mód gyakorlásának eredménye a fogalmazás tanításában szintetizálódik. A fogalmazás-tanítás hagyományos stratégiája a tanulói fogalmazás alapos előkészítésén (szerkezeti, tartalmi és stilisztikai szinten) alapul. Felvetődik azonban a kérdés, hogy különösebb előkészítés nélkül képesek-e a tanulók a fogalmazás elején szöveget létrehozni önállóan, illetve egy általuk ismert történetet továbbgondolni, netán erkölcsi gondolatokat írásban megfogalmazni.
Letöltések
Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.
Article Details
Hogyan kell idézni
Pintér, H. (2009). Erkölcsi gondolkodás 9-10 évesek írásbeli szövegalkotásában. Iskolakultúra, 19(10), 109–116. Elérés forrás https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20914
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek