Video Research in the Learning Sciences

Main Article Content

Rita Páva
János Gordon Győri

Absztrakt

A szerkesztők legfőbb célként a videó mint kutatási eszköz új, teoretikus, metodikai és praktikus használatának elmélyítését és kibővítését tűzték ki, ezzel új szemléletet adva a tanulás tudománya (’learning science’) kutatási módszertanához. Arra keresték a választ, miként hasznosíthatja a tanulás tudománya a videó szinte korlátlanul alkalmazható lehetőségeit. Az általuk kínált módszerek egyszerre felelnek meg tanárnak és diáknak, kutatónak és professzornak.

Letöltések

Article Details

Hogyan kell idézni
Páva, R., & Gordon Győri, J. (2010). Video Research in the Learning Sciences. Iskolakultúra, 20(4), 133–136. Elérés forrás https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21019
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek