Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása
Main Article Content
Absztrakt
Orosz Sándor professzorral személyesen különböző szakmai testületekben találkoztam. Ezekben elsősorban közéleti szerepben figyelhettem meg, s tanulhattam meg tőle a megalapozott, tényekkel és érvekkel gondosan alátámasztott, körültekintő véleménymondás, értékelés jelentőségét. A megítélés tárgya rendszerint egy-egy kutatói teljesítmény volt, tétje: befogadja-e a tudományos közösség az illetőt, következménye szakmai karrierek felívelése vagy megakadása. Azt tapasztaltam, Orosz Sándor véleménye kialakításakor mindenkor a feladat súlyának tudatában mérlegelte – úgy vélem, nem csak mondandóját, de – minden egyes szavát is. Ma is példaértékű.
Letöltések
Article Details
Hogyan kell idézni
Hunyady, G. (2016). Diszfunkcionális nevelési hatások funkcionális kutatása. Iskolakultúra, 26(2), 80–87. Elérés forrás https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21765
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek