Megjelent: 2021-12-01

DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.11-12.3
DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.11-12.16
DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.11-12.28
DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.11-12.39
DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.11-12.54
DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.11-12.79

Adaptációs stratégiák a felsőoktatásban

egy mentorrendszer tapasztalatai

Káplár-Kodácsy Kinga, Rónay Zoltán, Dorner Helga (Szerző)

115-129

DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.11-12.115

Online vagy sem - mitől függhet a jövő?

Hallgatói tapasztalatok és jövőbeni preferenciák összefüggései a Pécsi Tudományegyetemen

Dombi Judit, Sipos Norbert, Vörös Zoltán, Egervári Dóra, Simon Krisztián, Fodorné Tóth Krisztina, Ambrus Attila József (Szerző)

130-152

DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.11-12.130