Az élethosszig tartó tanulás kihívásai: középpontban a tanuló szervezet

Main Article Content

Mária Kraiciné Szokoly

Abstract

Margaret Mead 1960 körül a kultúrák válfajait úgy különböztette meg, hogy van „a posztfiguratív kultúra, amelyben a gyerekek elsősorban elődeiktől tanulnak, a konfiguratív kultúra, amelyben mind a gyerekek, mind a felnőttek a velük egykorúaktól és egyenrangúaktól tanulnak és a prefiguratív kultúra, amelyben a felnőttek gyerekeiktől is tanulnak …” (Nyíri, 2009)

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Kraiciné Szokoly, M. (2009). Az élethosszig tartó tanulás kihívásai: középpontban a tanuló szervezet. Iskolakultúra, 19(12), 131–143. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20949
Section
Articles