Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez
Main Article Content
Abstract
Az amerikai Nemzeti Neveléstudományi Akadámia (National Academy of Education) 2005-ben kiadott – magyarul nem elérhető – Segédkönyv az olvasástanításhoz: avagy a tanárok felkészítése egy változó világ kihívásaira [Knowledge to Support the Teaching of Reading: Preparing Teachers for a Changing World] című könyve mérföldkőnek tekinthető az olvasás-szövegértés fejlesztésének kutatásában. A könyv szerzői arra vállalkoztak, hogy több évtizedes kutatómunka eredményei alapján rávilágítsanak a tengerentúli tanárképzés hiányosságaira, illetve egy elméleti és gyakorlati elemek kiegyensúlyozott elegyéből álló módszertani tudásbázist kínáljanak a tanulók olvasási képességének fejlesztéséhez, valamint ajánlásokat fogalmazzanak meg a tanárképzés reformjához.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Hódi, Ágnes, & Török, T. (2014). Iránytű az olvasástanítás fejlesztéséhez. Iskolakultúra, 24(10), 123–125. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21576
Issue
Section
Articles