Kritikusan az iskolapadban
Main Article Content
Abstract
A véleményformálás, a kritika megfogalmazása a gondolkodás olyan bonyolultabb formája, amely számos kognitív tényező hatását feltételezi. A 2014-ben megjelent Kritikai gondolkodás az osztályterembencímű könyv a téma fontosságára hívja fel a figyelmünket oly módon, hogy ismerteti annak pedagógiai – elméleti és gyakorlati – szintjeit. Fábián Gyöngyi könyvének nagy érdeme, hogy egy máig vitatott kérdéskört jár körbe, melynek fejlesztésére az oktatásban használatos eljárásaival, módszereivel kapcsolatban egyértelmű ajánlások még ma sincsenek.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Krausz, A. (2017). Kritikusan az iskolapadban. Iskolakultúra, 27(1-12), 212–214. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21909
Issue
Section
Kritika