Megjelent: 2020-03-02

Mi van a kiégés-fogékonyság mögött?

Pedagógusok munkahelyi nehézségeinek feltárása kvalitatív és kvantitatív eljárással

Szabó Éva, Bátor Bettina, Bobor Péter, Korláth Petra, Szappanos Csilla, Jagodics Balázs (Szerző)

3-17

DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2020.3.3

Középiskolás osztályközösségek normarendszerének longitudinális vizsgálata – az első két év eredményei

Gajdics Janka, Gubics Flórián, Horvát Barbara, Vatai Katalin, Szabó Éva, Jagodics Balázs (Szerző)

18-34

DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2020.3.18

A leterheltség és a tanulmányi motiváció összefüggése szakgimnáziumi tanulóknál

Jagodics Balázs, Varga Ramóna, Szénási Szilvia, Nagy Katalin, Szabó Éva (Szerző)

35-49

DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2020.3.35

Iskolában előforduló proszociális és agresszív viselkedések normavizsgálata

Kóródi Kitti, Fürdök Fruzsina, Szabó Éva (Szerző)

50-61

DOI: https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2020.3.50