Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban
Main Article Content
Absztrakt
A tudáskonstruálás középpontba állítását egyfelől a konferencia témája, másfelől általánosabban az indokolja, hogy a nyelvtanórai tudás (más tudásfajtákhoz hasonlóan) nem dologszerű, nem statikus, a felépítése „aktív, belső és személyes” folyamat, amely az egyének közötti társas viszonyokban (diák-diák, tanár-diák) és adott kulturális közegben zajlik, ezek jellemzői tehát meghatározzák a
tanulást is (Nahalka, 2002, 13. o., 46. o.).
tanulást is (Nahalka, 2002, 13. o., 46. o.).
Letöltések
Article Details
Hogyan kell idézni
Kugler, N. (2015). Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban. Iskolakultúra, 25(7-8), 28–37. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.7-8.28
Folyóirat szám
Rovat
Cikkek