Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről
Main Article Content
Abstract
Az integrált nevelés nem az iskola belügye. Ugyanakkor tudjuk, hogy az integráció egyik fő akadálya az iskolai-pedagógiai kultúrában, a nevelői attitűdben rejlik. A vizsgálat segít ráirányítani a figyelmet a nevelőtestületek fogadókészségére a sajátos nevelési szükségletű tanulók integrált nevelésével kapcsolatban. A kérdőíves vizsgálat megpróbálja felszínre hozni, hogy mely részterületen lenne szükség változtatásra, szemléletváltásra. A részterületeket a faktoranalízis módszerével is megközelítettük.
Downloads
Article Details
How to Cite
Horváthné Moldvay, I. (2006). Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről. Iskolakultúra, 16(10), 81–97. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20515
Issue
Section
Articles