Az empátia, tolerancia és segítőkészség vizsgálatára kidolgozott eljárás első alkalmazásának tapasztalatai

Main Article Content

Andrea Perlusz
János Balázs

Abstract

A sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelése az 1993-as Közoktatási törvény óta a speciális oktatás választható alternatívája hazánkban. Maga a „sajátos nevelési igény” fogalma a korábban használatos „fogyatékos” terminust váltotta fel mind a szaknyelvben, mind a jogszabályok szóhasználatában. Ez azonban korántsem csak játék a szavakkal.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Perlusz, A., & Balázs, J. (2008). Az empátia, tolerancia és segítőkészség vizsgálatára kidolgozott eljárás első alkalmazásának tapasztalatai. Iskolakultúra, 18(1-2), 92–98. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20716
Section
Articles