Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én
Main Article Content
Abstract
A Dörnyei Zoltán és Ema Ushioda által szerkesztett kötet a motivációkutatás legújabb irányzatának friss kutatásaiból ad közre egy szerteágazó gyűjteményt. A kötet arra fókuszál, hogy a Dörnyei által már korábban (2005) bemutatott elmélet (a második nyelvi motivációs énrendszer – ’L2 Motivational Self System’) alkalmazhatóságát bizonyítsa, illetve hogy felvázolja, az elmélet megállja a helyét a korábban integratív motivációként ismert konstruktum friss szellemű újraértelmezéseként.
Downloads
Article Details
How to Cite
Mezei, G. (2009). Motiváció, nyelvi identitás, második nyelvi motivációs én. Iskolakultúra, 19(5-6), 134–139. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20858
Issue
Section
Articles