A történelem didaktikája

Main Article Content

Klaudia Bényi

Abstract

A magyar történelemtanítás nem egy kiváló szakkönyvvel büszkélkedhet. Ide sorolható (ha csupán az utóbbi évek termésében tallózunk) F. Dárdai Ágnes (2006) műve, továbbá Katona András és Sallai József (2002) vagy Csepela, Horváth, Katona és Nagyajtai (2003) kiváló könyvei. Ha Szlovákiát nézzük – ahol a történelemdidaktika terén szegényesebb a helyzet –, a leglényegesebb átfogó munka a Julius Alberty (1992) könyve, ennek újabb kiadása híján pedig Viliam Kratochvíl (2004, 2008, 2009) könyvei és tanulmányai.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Bényi, K. (2010). A történelem didaktikája. Iskolakultúra, 20(9), 122–124. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21063
Section
Articles