"Tanárverések"

Main Article Content

Tünde Marusnik

Abstract

Ugyan a nyomtatott sajtóban megjelent híradásokból a laikus olvasó számára úgy tűnhet, hogy a „tanárverés” önálló jelenségként tárgyalható, a pedagógiai szakirodalom sosem önmagában, hanem összefüggéseiben, az iskolai agresszió válfajaként vizsgálja a pedagógusok ellen irányuló agressziót. A probléma tudományos igényű feltárása és megoldása ugyanis nem képzelhető el a tágabb összefüggések vizsgálata nélkül. Czirjákné (2008, 23.) megfogalmazásában „a gyermekkori agresszió megértése és hatékony kezelése nem választható el azon mikro- és makrokörnyezeti hatásoktól, amelyek a gyermeket születésétől kezdve érik, és amelyek célja az érett, önálló személyiség kialakítása”.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Marusnik, T. (2009). "Tanárverések". Iskolakultúra, 19(1-2), 30–43. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20817
Section
Articles