Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte?
Main Article Content
Abstract
A gyermekek kereső, kutató kíváncsisággal, megismerési, elsajátítási vággyal születnek. A számukra kezdetben illogikus világ megismerésére elképzeléseket, hiteket, elméleteket, magyarázó elveket alkotnak, mindeközben különböző kompetenciákat szereznek, örömforrássá válik számukra maga a megismerési tevékenység. Ezen izgalmas és spontán tanulás után jön az óvoda, majd az iskola, ahol látványosan csökkenni látszik a spontán és örömteli tanulási kedv, majd jönnek a teljesítménykudarcok.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Réthy, E. (2016). Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte?. Iskolakultúra, 26(2), 88–99. Retrieved from https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21766
Issue
Section
Articles