A többségi általános iskolákban működő speciális oktatással kapcsolatos pedagógustapasztalatok, ‑attitűdök Vajdaságban

Main Article Content

Olga Viakter
Éva Molnár

Abstract

A tanulmány a Szerbiában tisztázatlan körülmények között működő speciális tagozatok helyzetét, az azzal kapcsolatos pedagógus-attitűd vizsgálatát mutatja be. A vizsgálat célja elemezni a vajdasági magyar többségi általános iskolák pedagógusainak viszonyulását a különleges bánásmódot igénylő tanulók oktatásával kapcsolatosan.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Viakter, O., & Molnár, Éva. (2017). A többségi általános iskolákban működő speciális oktatással kapcsolatos pedagógustapasztalatok, ‑attitűdök Vajdaságban. Iskolakultúra, 27(1-12), 66–76. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2017.1-12.66
Section
Study