A mentorálás és társadalmi támogatás szerepe a reziliencia és iskolai teljesítmény támogatásában

Main Article Content

Rusznák Anett
Pusztai Gabriella

Absztrakt

Hafičová, Hedviga; Dubayová, Tatiana; Kovács, Edina; Ceglédi, Tímea; Kaleja, Martin (2020): Mentor and SocialSupportasFactors of Resilience and SchoolSuccess: Analyses of Life Narratives of University StudentsfromMarginalized Roma Communities.Warsaw, Poland: OśrodekWydawniczo-Poligraficzny „SIM” Hanna Bicz.

Letöltések

Article Details

Hogyan kell idézni
Rusznák, A., & Pusztai, G. (2025). A mentorálás és társadalmi támogatás szerepe a reziliencia és iskolai teljesítmény támogatásában. Iskolakultúra, 35(1), 100–103. Elérés forrás https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/iskolakultura/article/view/45561
Folyóirat szám
Rovat
Kritika

Funding data

Hivatkozások

Ceglédi Tímea 2012.: Reziliens életutak. SZOCIOLÓGIAI SZEMLE 22(2): 85–110.

Ceglédi Tímea 2019.: Ugródeszkán, Reziliencia és társadalmi egyenlőtlenségek a felsőoktatásban, KAPITÁLIS NYOMDAIPARI KFT

Pusztai, G; Engler, Á (szerk.) 2014. Comparative Research on Teacher Education. Ruzomberok: Verbum

Pusztai, G; Engler, Á; Revák Markóczi, I (szerk.) 2015. Development of Teacher Calling in Higher Education Nagyvárad-Budapest: Partium Press-Új Mandátum

Hafičová, Hedviga; Dubayová, Tatiana; Kovács, Edina; Ceglédi, Tímea; Kaleja, Martin (2020): Mentor and SocialSupportasFactors of Resilience and SchoolSuccess: Analyses of Life Narratives of University StudentsfromMarginalized Roma Communities.Warsaw, Poland: OśrodekWydawniczo-Poligraficzny „SIM” Hanna Bicz.